17
Αυγούστου
2010

Marketing Plans

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Η εκπόνηση σχεδίων marketing αποτελεί μια πολυδιάστατη λειτουργία, η οποία αναλύει, εκτιμά και συνδυάζει το σύνολο των στοιχείων του μίγματος marketing της εκάστοτε επιχειρηματικής μονάδας: Προϊόν, Διανομή, Προβολή, Τιμή, Άνθρωποι.

 

Μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας είναι δυνατή η ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των επιχειρήσεων, η οριοθέτηση της θέσης τους έναντι του ανταγωνισμού καθώς και ο καθορισμός των κατάλληλων στρατηγικών για την επίτευξη αναγνωρισιμότητας, την αύξηση μεριδίου αγοράς, την ανάπτυξη νέων αγορών και τελικά τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας τους.

Το τελικό marketing plan διαρθρώνεται στις παρακάτω - τουλάχιστον - ενότητες:

 

  • Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης

  •  Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης

  •  S.W.O.T. ανάλυση

  •  Στόχοι και στρατηγικές μάρκετινγκ

  •  Πρόγραμμα δράσης

  •  Προϋπολογισμός

  •  Σχέδιο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών

  •  Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών

  •  Μηχανισμοί και διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης του πλάνου

Διαβάστηκε 5552 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012 15:27